Tylko optymiści wygrywają!

Dzisiaj 5 zasad jak żyć lepiej, z większą dawką uśmiechu i realizować się w tym codziennie!


Często problemy codzienne dobijają nas tak mocno, że mamy ochotę zaszyć się w domu i płakać do poduszki. Cholernie niefajne. Nie wolno się w tym pogrążyć...

1. YouTube dla pozytywnych energii!

Zdarza się, że od rana wszystko się pieprzy, a wieczorem mamy randkę lub wyjście na imprezę. Aby poprawić sobie humor bardzo dobra jest muzyka, która nas nakręci pozytywnie.
Przykładem kawałku idealnego do nastrojenia przed wyjściem w kluby jest ten:

No dobra, ale mamy poranek i chcemy się pozytywnie nakręcić na resztę dnia. Dla mnie zawsze są idealne rytmy w klimacie trance, jak choćby ten:


OK, spoko, ale jeśli już jesteśmy przy dobrej energii to...

2. Regularne ćwiczenia!

Zrób te 20 pompek, 20 brzuszków i 50 przysiadów. Ruch powoduje uaktywnienie się endorfin. Przy okazji możesz sobie puścić i rzucać okiem na coś co dobrze pobudza. Przykładem jest taki film:

Jesteśmy już przy ruchu, to może warto by pomyśleć o czymś jeszcze?

2. Znajdź paczkę ludzi do wspólnej aktywności!

W Nowy Rok byłem na treningu siatkarskim, zaproszony przez kumpla. Zajawiłem się bardzo na ten temat, kolega podpowiedział grupę na Facebooku, gdzie znaleźć ludzi do wspólnej gry. W niecałe trzy dni było nas prawie 60 osób, teraz ćwiczymy razem grając w siatkę 2 razy w tygodniu!

3. Cytaty motywujące zawsze w cenie!

Nie masz czasu na czytanie książki? To cholerny błąd! Nie przejmuj się jednak - znajdź na stronie 3 cytaty, które pomogą Ci się zmotywować i przy okazji dowiesz się jaka filozofia jest Tobie najbliższa. Ze swojej strony polecam Oscara Wilde'a:
"Różnica pomiędzy świętym a grzesznikiem jest taka, że święty ma przeszłość, a grzesznik przyszłość"
Niby jedno zdanie, a jakże dające do myślenia! Jeśli chodzi o filozofów to Osho czy Laozi (o tym drugim było w moim wpisie ostatnim Żyj tu i teraz!)

4. Znajdź swoje miejsce, które daje Tobie inspiracje! 

Mam takie, które pozwala zatrzymać mi się na moment, odpalić papierosa, zrelaksować i spojrzeć na miasto z daleka. Ty też swoje takie miejsce znajdź. Świetne są miejsca idealne do wyciszenia - parki narodowe czy punkty widokowe. Polecam WikiMapię, przy okazji może znajdziesz nowy sposób na poznawanie swojej okolicy.

5. Karma wraca!

Ostatnio miałem jechać na randkę, kiedy to koleżanka zadzwoniła, że potrzebuje podrzucenia zwolnienia do koleżanki z pracy. Pojechałem, pomogłem. Czy liczę na coś w zamian? Nie, bo wiem, że dobro powraca ze zdwojoną siłą. Zatem zanim powiesz "nie mam ochoty" albo nawet "a niech się pierdoli" to pomyśl, że w przyszłości to do Ciebie wróci. Najgorzej, że takie coś wraca w najgorszym momencie...

Mam nadzieję, że dzisiejsze punkty choć trochę były dla Ciebie inspirujące. Pamiętajcie, że "jeśli życie to dziwka, to będę alfonsem dla niej" czyli po prostu korzystaj, ciesz się i wyciągaj z niego profity z niego... AMEN!




Brak komentarzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.