TOP10 najgłupszych tekstów do kobiet w sieci i SMSach!


"Ruchasz się czy trzeba z Tobą chodzić?" to klasyka gatunku głupich tekstów w sieci. Jednak dzięki moim koleżankom, znalazłem sporo innych całkiem ciekawych tekstów. A to dopiero odcinek pierwszy!

W pierwszym swoim wpisie tutaj (http://empuathy.blogspot.com/2017/01/dlaczego-nie-poderwiesz-kobiety-w.html) opisałem ogólnie co faceci źle robią, ale to co wysłały mi dziś znajome, które są na różnych serwisach randkowych oraz bywają na niektórych czatach, to po prostu to przeszło moje oczekiwania! Przedstawiam Wam dzisiaj pierwszą TOP10 tekstów, które mnie też by zwaliły z krzesła!

UWAGA! Pisownia mniej więcej oryginalna!

1. "Sprzedaj mi swoje używane majtki za 300zł"
Fetyszystów w tym pięknym nadwiślańskim kraju jak widać nie brak. Ciekaw jestem co będzie jak gość dostanie majtki z pięknym brązowawym wzorkiem. Myślicie, że będzie wąchał dniami i nocami?

2. "Naloz mi swoje majtki znoszone na głowę. Włóż mi korek analny do odbytu i zrób ze mnie podnużek"
Wielu facetów jest strasznie "pizdowatych", są też dominy. Jednak pisanie do kogoś absolutnie obcego i nie na serwisie tematycznym (są takie), to robienie z siebie prawdziwego debila o ciągotach masochistycznych, byleby tylko się zeszmacić - lekko powiedziawszy... słabe bardzo!

3. "Dzięki... myślałem, że może to być poważny związek"
Przed spotkaniem realnym, myśleć już o poważnym związku? Taki tekst dostała koleżanka w SMSie od gościa poznanego niewiele wcześniej w sieci.

4. "widzisz we mnie męża?" 
Następny kwiatek i to jest pierwsze jego zdanie napisane na Badoo do kobiety. Jeśli ktoś coś takiego wysyła to kobieta czyta jednoznacznie "uważaj! desperat nadciąga!"

5. "Jak będziesz bardzo uległa suka dam 8 tys"
Tym razem klasyka gatunku, prosto z czata. Pewnie już zaczął zbierać, a może zaraz sprzeda swego starego Golfa by mieć szybciej te "8 tys"?  

6. "Jakiego miałaś największego chuja"
Na miejscu kobiety odpisałbym, że Ciebie, bo byli co jeszcze mieli klasę, ale Ty chujowe pytania zadajesz od startu...

7. "Cześć, to ja"
Wow! A myślałem, że Twoja babcia! Takie nic nie znaczące, napisane bez wysiłku teksty, znajdują się w jednym miejscu - kosz...

8. "Umiesz się całować?"
Ten tekst został skierowany do kobiety dojrzałej, po 40. Nie no absolutnie... Wcale, a wcale! 

9. "Podobarz mi się bardzo"
Komuś chyba nie działa autokorekta za dobrze. Zanim się zabierze za kolejne teksty, niech wcześniej chociaż słownik zainstaluje w telefonie lub aktywuje na komputerze. Kobiety zazwyczaj nienawidzą błędów ortograficznych! NIENAWIDZĄ!!! 

10. "Ty masz wlosy brunet to bedziemy miec dzieci rude o ile ci nie przeszkadza 2 cm"

2cm to będzie czyste szaleństwo! Żartowanie z ilości dzieci wspólnych i z małego penisa jest zabawne, jeśli widać że robimy sobie żarty. Ktoś tu może się nasłuchał Adepta, ale bardzo cienko to wciela w życie...

Podsumowując, pośmialiśmy się trochę... tylko że później następuje gorzka refleksja "kogo do kurwy nędzy mijamy na ulicach?". Zastanawiam się jak Was, ale mnie to trochę przeraża... Amen!


Brak komentarzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.